mandag 7. mars 2011

Kalender 2010

Hei :)
Da legger jeg ut en liten scrappeting for første gang. Dette er en kalender jeg laget til år 2010. Det jeg alltid gjør når jeg skal lage "bøker", er at jeg først fikser bildene jeg skal ha, og så får formatet bare bli som det passer best. Hvert bilde har en mnd som passer til. Den er ganske genial, for kalenderen kan stå til pynt på hylla.. med bildet frem om det skal være pynt, og kan snus om man trenger kalender (det er også plass til å skrive avtaler på kalenderen)

Jeg har laminert alle bildene siden man bruker kalenderen så ofte, så bildene er like bra nå, som da jeg laget den :) Jeg kan si jeg er flink til å bruke ekstremt mye limstift. Jeg liker det siden det blir bedre kvalitet av det, og sidene blir stivere og tyngre :)

kkk Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar